30 Mayıs 2012 Çarşamba

Polislerden kolbast� m�zi�i e�li�inde e�itim

Aksaray ?l Emniyet M?d?rl???'ne ba?l? Toplum Destekli Polis ?ubesi ekipleri, okullar? tek tek gezerek ??rencilere e?lence e?li?inde e?itim veriyor..

Trafik kurallar? ba?ta olmak ?zere evde al?nmas? gereken ?nlemler, yolda dikkat edilmesi gereken hususlar ve evden okula, okuldan eve nas?l g?venli bir ?ekilde gidilece?i konular?nda e?itim veren Toplum Destekli Polisler, klip e?li?inde ??rencilere g?rsel olarak e?itim veriyor. Aksaray 23 Nisan ?lk??retim Okulu'nu ziyaret eden polisler ile ??rencilere keyifli dakikalar ya?ad?. E?itimin ard?ndan soru cevap ile anlatt?klar?n? teyit eden Toplum Destekli Polisler, e?itimin ard?ndan ?ocuklara balon hediye etti. Daha sonra Emniyet Genel M?d?rl???'n?n haz?rlad??? polis kolbast? m?zi?i e?li?inde e?lendi.

Toplum destekli polislerin g?venlik konular?n? ve trafik kurallar?n? anlatt?klar?n? s?yleyen minik ??renciler, program? ?ok sevdiklerini s?yledi..

Facebook'da Payla?

function yazarManset(divID) {for (i=1;i

0 yorum:

Yorum Gönder


Facebook Sayfamızı Beğenin

Powered By Blogger Eklentileri

Read more: http://www.bloggerdersleri.com/2012/08/blogger-popup-facebook-begen-kutusu-i.html#ixzz2j2BIcvjA

Back to Home Back to Top Mr. Kurtbey